tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

Mat, Ema, Tica si eu in vacanta . Caiet cu activitati integrate pentru clasa a III-a Rasfoieste

Mat, Ema, Tica si eu in vacanta . Caiet cu activitati integrate pentru clasa a III-a
Editura: Sigma
Autor(i) Catalina ZagaradniucMihaela CirsteaAnicuta TodeaLaurentiu CirsteaDumitru PuiuOana SacalerusConstanta Tanciu
Categoria: EducativCaiete de vacantaClasa a-III-a
ISBN: 978-606-727-162-1
Cod produs: Sigma-0266
Disponibilitate: Indisponibil
An Aparitie: 2016
Editia: 1
Format: A4
Nr Pagini: 52
Discount: 20%
Economisiti: 2,40 Lei
12,00 Lei
9,60 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Mat, Ema, Tica si eu in vacanta . Caiet cu activitati integrate pentru clasa a III-a

Tangențial, elevul are parte și de îmbinări ale unor cerințe ce țin de arte vizuale, de explorarea mediului sau dezvoltarea personală, dar doar pentru că am dorit să demonstrăm că ce învățăm la școală ne ajută în viața reală și că totul se îmbină. Copilul este pus în fața unor contexte multiple, a unor situații problemă, este obligat să descopere, nu să memoreze, totul bazându-se pe conexiunea de idei. Alături de el, în această călătorie de vacanţă, se vor afla trei prieteni – Mat, Ema şi Tică – care, acolo unde este necesar, vor participa la rezolvarea exerciţiilor propuse şi vor avea scris fiecare rezultatul obţinut. Copilul va putea completa şi el cu rezultatul său şi va putea observa dacă este asemănător cu vreunul din cele obţinute de Mat, Ema sau Tică. Câteva exemple de tipuri de exerciţii întâlnite: – comunicare: identificarea şi numirea unor trăsături ale obiectelor/ fiinţelor din universul apropiat; exprimarea acordului/ dezacordului faţă de acţiunile, atitudinile unor personaje; observarea unor mărci specifice (de exemplu, plural/ gen etc.); realizarea unui afiş pentru promovarea unei serbări/ a unui concurs/ a unui proiect; – matematică: realizarea unor modele repetitive (cu desene sau cu obiecte), respectând o regulă dată; generarea/ completarea unor şiruri de simboluri sau de numere folosind o regulă dată; utilizarea unei formule de calcul; identificarea, într-un număr, a cifrei unităţilor / zecilor / sutelor / miilor; determinarea unei fracţii când numărătorul şi/sau numitorul îndeplinesc anumite condiţii; utilizarea semnelor <, >, = în compararea numerelor sau fracţiilor cu ajutorul unor exemple concrete şi a unor reprezentări grafice; – ştiinţe ale naturii: observarea efectului poluării asupra unor organisme; identificarea comportamentelor distructive ale omului față de mediu; – arte vizuale şi abilităţi practice: exerciții de diversificare a ariei de utilizare a elementelor de limbaj plastic în scopul amplificării potențialului lor expresiv; realizarea de produse utile și estetice, pentru viața de zi cu zi, pentru decorarea cărora se pot folosi diferite procedee; realizarea de contururi, decupaje, colaje, amprentări.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare