
Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
CUPRINS ARGUMENT............................................................................. 5 CAPITOLUL I - Coordonate ale dezvoltarii integrale a personalitatii elevului 7 I.1. Finalitatile si continuturile procesului de invatare – invatamant primar 7 I.2. Obiective si continuturi privind dezvoltarea personala a elevilor din invatamantul primar 11 I.2.1. Educatia intelectuala............................................... 15 I.2.2. Educatia morala...................................................... 18 I.2.3. Educatia estetica..................................................... 21 I.2.4. Educatia tehnologica............................................... 26 I.2.5. Educatia fizica........................................................ 29 I.3. Profilul psihologic al elevilor din invatamantul primar.......... 32 I.3.1. Dezvoltarea senzoriala............................................ 33 I.3.2. Dezvoltarea intelectuala......................................... 36 I.3.3. Caracteristici ale proceselor si fenomenelor reglatorii.. 39 I.3.4. Coordonate ale dezvoltarii personalitatii elevilor din invatamantul primar 41 CAPITOLUL II - Fundamente (consideratii) psiho-pedagogice privind dezvoltarea personala...............................................................53 II.1. Delimitari conceptuale....................................................... 53 II.2. Abordari psihologice ale dezvoltarii personale................. 54 II.3. Strategii de dezvoltare personala in invatamantul primar. 65 II.4. Metode de evaluare a dezvoltarii personale a elevilor din invatamantul primar 90 Bibliografie............................................................................... 93