tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

Fise de lucru diferentiate pentru clasa a II-a. Comunicare in Limba Romana

Fise de lucru diferentiate pentru clasa a II-a. Comunicare in Limba Romana
Editura: Cartea Romaneasca Educational
Autor(i) Georgiana Gogoescu
Categoria: EducativAuxiliare scolare Clasa a-II-aComunicare in Limba RomanaMegasales
ISBN: 978-606-8982-85-4
Cod produs: CartRom-050
Disponibilitate: Indisponibil
An Aparitie: 2019
Format: 200x280
Nr Pagini: 146
Discount: 25%
Economisiti: 4,75 Lei
19,00 Lei
14,25 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Fise de lucru diferentiate pentru clasa a II-a. Comunicare in Limba Romana

Culegerea de Fise de lucru diferentiate pentru clasa a II-a – COMUNICARE IN LIMBA ROMANA este o NOUTATE METODICA sI EDITORIALA, in conformitate cu noua programa scolara, propunand organizarea activitatilor de invatare pentru fiecare lectie din planificarea calendaristica prin intermediul fiselor de lucru si verificarea cunostintelor asimilate prin teste de evaluare si autoevaluare. Activitatile de invatare vizeaza: • comunicarea orala (ascultare, vorbire, interactiune); • citirea/ lectura; • scrierea/ redactarea; • elementele de constructie a comunicarii. Fiecare fisa de lucru contine cinci niveluri de invatare care pot fi aplicate individual, pe echipe sau frontal, pentru invatarea in clasa si pentru acasa: • un text teoretic sintetic, ca rezumat al continuturilor invatarii propuse de programa scolara pentru fiecare lectie. Pentru a fi bine intelese si retinute de elevi, aceste continuturi sunt insotite de exemple si modele de rezolvari; • exercitii de exersare (initiere si consolidare) a cunostintelor nou predate; • exercitii de fixare (aprofundare si dezvoltare) a cunostintelor nou predate; • evaluari ale progresului invatarii prin teste de evaluare conforme cu standardele Ministerului Educatiei Nationale; • autoevaluari conforme cu standardele in vigoare, cu rol de feedback al progresului invatarii.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare