tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

Teste de gramatica pentru admitere in invatamantul superior

Teste de gramatica pentru admitere in invatamantul superior
Editura: Hoffman
Autor(i) Maria Ticleanu
Categoria: BacalaureatLimba si literatura romana
ISBN: 978-606-778-013-0
Cod produs: Hoffman-147
Disponibilitate: Indisponibil
Nr Pagini: 160
Discount: 25%
Economisiti: 8,50 Lei
34,00 Lei
25,50 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Teste de gramatica pentru admitere in invatamantul superior

Aparitia acestei lucrari vizeaza segmentul de populatie scolara preocupat de a avea la indemana o serie de exercitii adecvate spiritului, nivelului de exigenta si dificultatii subiectelor formulate in ultimii ani de catre institutiile de invatamant superior organizatoare ale admiterii, la obiectul gramatica. In context, am avut in vedere abordarea sistemica a testelor, tinand seama de dificultatile intampinate de competitori in anii anteriori privind competentele lingvistice, exprimarea corecta si clara a mesajelor, receptarea si interpretarea lor corespunzatoare. Testele vizeaza verificarea cunostintelor de fonetica, vocabular(norme aplicate neologismelor, in special anglicismelor), morfologie, sintaxa propozitiei si a frazei, ortografie si punctuatie, accent. Pentru litere si comunicare este asigurat un volum corespunzator de subiecte vizand compuneri cu destinatie speciala, stilurile functionale ale limbii romane, analize pe text de tipul si dimensiunea subiectelor formulate in ultimiinani la aceste examene. Aparitia acestei lucrari vizeaza segmentul de populatie scolara preocupat de a avea la indemana o serie de exercitii adecvate spiritului, nivelului de exigenta si dificultatii subiectelor formulate in ultimii ani de catre institutiile de invatamant superior organizatoare ale admiterii, la obiectul gramatica. In context, am avut in vedere abordarea sistemica a testelor, tinand seama de dificultatile intampinate de competitori in anii anteriori privind competentele lingvistice, exprimarea corecta si clara a mesajelor, receptarea si interpretarea lor corespunzatoare. Testele vizeaza verificarea cunostintelor de fonetica, vocabular(norme aplicate neologismelor, in special anglicismelor), morfologie, sintaxa propozitiei si a frazei, ortografie si punctuatie, accent. Pentru litere si comunicare este asigurat un volum corespunzator de subiecte vizand compuneri cu destinatie speciala, stilurile functionale ale limbii romane, analize pe text de tipul si dimensiunea subiectelor formulate in ultimiinani la aceste examene. Este necesar insa, ca, inaintea rezolvarii exercitiilor propuse, sa fie asigurata fundamentarea teoretica a cunostintelor de gramatica, fara de care nu este posibila abordarea itemilor. Subiectele sunt gandite tocmai sa constate nivelul cunostintelor, priceperilor si deprinderilor privind problemele de limba, pentru a identifica solutii bazate pe reguli si a elimina situatiile ce ar putea produce confuzii, ambiguitati sau receptari eronate. Itemii vizeaza punerea in valoare a cunostintelor acumulate, dar si soliditatea lor, capacitatea competitorului de a se orienta rapid in indicarea raspunsului corect, in conditiile existentei unor variante propuse la limita interpretarii. Pentru atingerea acestui stadiu recomandam si lucrarea noastra Gramatica limbii romane in scheme, destinata tocmai punerii la dispozitia celor interesati a unei sinteze de cunostinte ordonate si concentrate, intr-un numar relativ redus de pagini, completate cu teste-grila pentru fiecare capitol si subcapitol. Problematica pusa de programele de admitere vizeaza siguranta rezolvarii subiectelor, capacitatea individuala si abilitatile comunicationale orale si scrise, acuratetea exprimarii ca baza de pornire in constructia viitoarei profesii. Acestea sunt de fapt si obiectivele urmarite in elaborarea acestei lucrari la baza carora a stat o documentare atenta si permanenta privind cerintele actuale si de perspectiva impuse de unitatile de profil in asigurarea fundamentului pe care candidatii trebuie sa-l dovedeasca la intrarea intr-o institute de invatamant superior de profil.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare