tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

Economia comestibila - Povesti despre mancare ce iti vor schimba felul de a vedea lumea

Economia comestibila - Povesti despre mancare ce iti vor schimba felul de a vedea lumea
Editura: Polirom
Autor(i) Ha-Joon Chang
Categoria(i): Business si economie
ISBN: 978-973-46-9287-3
Cod produs: Polirom-1276
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2023
Format: 130x200
Nr Pagini: 304
Discount: 20%
Economisiti: 8,99 Lei
44,95 Lei
35,96 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Economia comestibila - Povesti despre mancare ce iti vor schimba felul de a vedea lumea

Traducere din limba engleza de Ioana Avadanei Cum poate bama sa demonstreze slabiciunile teoriei pietei libere? E capabil morcovul, a carui culoare portocalie era candva de neconceput, sa ne arate ce si cum trebuie imbunatatit in sistemul de brevete? Ne poate da banana o idee despre influenta corporatiilor in diferite tari? Capsuna poate fi un indiciu pentru ascensiunea robotilor si viitorul pietei muncii? In cartea sa, renumitul economist Ha-Joon Chang combina povestile celor mai diverse alimente cu teoriile economice mai mult sau mai putin cunoscute si reuseste, cu mult umor si trecand prin mai toate bucatariile lumii, sa ofere o imagine inedita, pe intelesul tuturor, a economiei de ieri si de azi. Aflam astfel ce anume a propulsat economiile marilor puteri si cum s-au prabusit economii promitatoare, care sunt modelele de bune practici si ce mituri false au primit statut de adevaruri istorice sau ce anume ar putea ajuta dezvoltarea nationala si o mai buna cooperare internationala. Mai presus de orice insa, Economia comestibila ne invata ca „trebuie sa ne gasim propria cale de a ne intelege (si a schimba) economia si, odata cu ea, lumea in care traim laolalta, la fel cum toti trebuie sa descoperim pe cont propriu cum putem manca mai bine”.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare