tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

Matematica prin joc sa invatam. Exercitii si probleme, teste de evaluare sumativa pentr clasa I

Matematica prin joc sa invatam. Exercitii si probleme, teste de evaluare sumativa pentr clasa I
Editura: Editura Cadrelor Didactice
Autor(i) Botezatu CristinaDeju Aurelia
Categoria: EducativAuxiliare scolare Clasa IMatematica si explorarea mediului
ISBN: 978-606-8426-17-4
Cod produs: Rovimed-071
Disponibilitate: Indisponibil
An Aparitie: 2013
Nr Pagini: 160
19,62 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Matematica prin joc sa invatam. Exercitii si probleme, teste de evaluare sumativa pentr clasa I

Prezenta lucrare este elaborată în conformitate cu Programa Åžcolară în vigoare,aprobată prin ordin al Ministrului EducaÈ›iei NaÈ›ionale, Nr. 3418/19.03.2013       Prezenta lucrare cuprinde exerciÈ›ii È™i probleme cu grad de dificultate variat È™iteste de evaluare sumativă, ce pot oferi atât cadrului didactic, cât È™i părinÈ›ilor, oimagine completă asupra gradului de formare a competenÈ›elor prevăzute deprograma È™colară pentru disciplina Matematică È™i explorarea mediului, la clasa I.Procesul de evaluare va pune accent pe recunoaÅŸterea experienÅ£elor deînvăţare ÅŸi a competenÅ£elor dobândite de către elevi în contexte nonformale sauinformale, rezultatele elevilor fiind raportate astfel : pentru calificativul SUFICIENT, elevul trebuie să dovedească dobândireapartială a competenÈ›elor, sau competenÈ›e neconsolidate, în curs de formare , pentru calificativul BINE, elevul trebuie să dovedească dobândirea majoritățiicompetenÈ›elor, pentru calificativul FOARTE BINE, elevul trebuie să dovedească dobândireatuturor competenÈ›elor prevăzute de programa È™colară.Punând copilul în situaÅ£ia de a rezolva probleme, lucrarea urmăreÅŸteconcomitent: formarea deprinderilor de calcul matematic corect,dezvoltarea unei gândiri creative, stimularea curiozităţii, imaginaÅ£iei, tenacităţii ÅŸi încrederii în forÅ£ele proprii , dezvoltarea simÅ£ului estetic ÅŸi critic,încurajarea iniÅ£iativei ÅŸi a disponibilităţii de a aborda sarcini variate.Această lucrare se doreÅŸte a fi un dialog viu între toÅ£i participanÅ£ii la lecÅ£ii, înscopul realizării unor situaÅ£ii de învăţare interactive ÅŸi productive, bazate peinteresul specific vârstei ÅŸcolarului din clasa I, adresându-se : ELEVILOR – ca instrument de lucru,ÃŽNVĂȚĂTORILOR – ca instrument de predare-învățare-evaluare, PÄ‚RINÈšILOR – ca instrument de informare asupra traseului educaÈ›ional pecare trebuie să-l parcurgă copilul la această disciplină È™i are drept scopconsolidarea cooperării între ELEV – ÃŽNVĂȚĂTOR – PÄ‚RINTE, caparteneri în procesul instructiv - educativ.Vă urăm succes în parcurgerea sarcinilor de lucru ! Autoarele

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare