
Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
Puncte forte ale conceptiei manualului privind aspecte de didactica a fizicii: - Structurarea lectiilor manualului sustine etapele Invatarii Bazate pe Investigatie (IBL): intreaba, comunica (in rubrica „Din experienta ta!”, „Aminteste-ti!”, sau „Observa si descopera!”), planifica, investigheaza/experimenteaza (sectiunile „Experiment”, „Aplica!”), interpreteaza/generalizeaza („Afla!”, „Important!”) - Toate lectiile pornesc de la intrebari problematice continute care sa creeze conflictul cognitiv necesar pentru captarea atentiei si stimularea initiativei investigative a elevului - Observatia directa ca actiune de cercetare a realitatii specifice invatarii prin fizica este indicata prin trimiteri facute in cadrul sectiunilor „Din experienta ta!” sau „Observa si descopera!” - Modelul portofoliului – are repere de utilizare in manual atat prin indicarea lectiilor la care se preteaza realizarea unui eseu, referat, prezentare, proiect, cat si prin temele propuse, care sintetizeaza etalarea competentelor de investigatie si comunicare de tip stiintific, alaturi de cele de rezolvare a situatiilor problema - Modelul rezolvarii de probleme – este promovat in manual prin prezentarea detaliata a rezolvarii unor probleme tip - Evaluarea prin metode alternative este indicata ca posibilitate de realizare in paginile manualului in cadrul secventelor prezentate explicit (Investigatia, Proiectul, Portofoliul, Autoevaluarea/Lista mea de verificare). - Prin sarcinile de lucru prevazute in cadrul lectiilor ale caror teme permit extinderea trans-curriculara catre educatia ecologica, manualul contribuie la educatia pentru dezvoltare durabila si cresterea gradului de constientizare a problemelor actuale si viitoare de mediu si privitoare la protectia propriei persoane