tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

Teoria si metodologia evaluarii

Teoria si metodologia evaluarii
Editura: Universitara
Autor(i) Marin Manolescu
Categoria(i): Pedagogie si metodica
ISBN: 978-973-749-952-3
Cod produs: Universitara-010
Disponibilitate: Indisponibil
An Aparitie: 2010
Nr Pagini: 330
Discount: 25%
Economisiti: 11,25 Lei
45,00 Lei
33,75 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Teoria si metodologia evaluarii

Teoria si metodologia evaluarii “Teoria şi metodologia evaluării” îşi propune să surprindă problematica stabilă a domeniului precum şi tendinţe şi configuraţii previzibile, integrate într o perspectiva generală sau un model capabil sa fixeze sensul achiziţiilor din domeniul evaluării din ultimele decenii, direcţia transformărilor posibile. Este destinat deopotrivă: • studenţilor aflaţi în procesul de formare iniţială pentru cariera didactică; • cadrelor didactice deja formate de la toate nivelurile: profesori care activează în gimnaziu şi liceu, învăţători, educatoare, institutori, profesori pentru învăţământul primar şi preşcolar etc, care îşi continuă pregătirea prin diverse forme de perfecţionare: definitivat, grade didactice etc. Lucrarea aduce în prim plan abordări recente din domeniul evaluării educaţionale, din perspective diferite: conceptuală, procesuală, structurală, ca finalitate etc. De asemenea îşi propune să prezinte problematica specifică acestei discipline pedagogice, dar în acelaşi timp are ca obiectiv declarat explicarea evoluţiilor şi tendinţelor de modernizare a evaluării şcolare, delimitări terminologice şi evoluţii semantice. Acestea sunt fundamentate pe achiziţiile recente din domeniul psihologiei, sociologiei, informaticii, teoriei comunicării etc. care îşi pun puternic amprenta asupra teoriei şi practicii educaţionale. Provocarea specială pe care o lansează “Teoria şi metodologia evaluării” o reprezintă însă abordarea evaluării şcolare din perspectiva competenţelor, în consens cu tendinţa generală de promovare a “pedagogiei competenţelor”. la care suntem martori sau la care participăm deja. În acelaşi timp am încercat să dăm lucrării un caracter practic aplicativ. Capitolul “Demersuri aplicative” oferă exemplificări, ilustrări, comentarii şi sugestii, instrumente, metode care pot inspira studenţii şi cadrele didactice în demersurile lor evaluative. “Aplicaţiile şi temele de reflecţie” de la sfârşitul fiecărui capitol pot stimula idei, demersuri autoreflexive, căutarea de soluţii la problemele propuse.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Autorul

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare